Тип образа: *.CCD/*.IMG/*.SUBОписание В очередной раз стремление человека побыть Богом привело его к катастрофе. Отвергнутый собственным правительством ученый, на деньги неизвестных спонсоров создает на небольшом островке в Тихом океане секретную лабораторию. Но правительство очень не любит, когда что-то создается в тайне от него. С целью выяснить, чем там занимаются люди в белых халатах, на остров высылается отряд специального назначения. Прибывших спецназовцев на острове ждут обезображенные трупы со следами страшных когтей, разодранный металл и неизвестность, которая сменяется ужасом с появлением первых доисторических тварей. С этими жуткими порождениями Юрского периода и вступает в неравную схватку отважная девушка Регина - командир боевой тройки специального назначения.Содержание торрента:
Архив игры (.rar)Дополнение : текст в данной версии ничуть не хуже(правда и не лучше),чем в выложенной версии в соседней теме.Данную версию отличает качественный(для того времени это было вообще что-то) многоголосый перевод.
1) Lock Numbers 0426 - Custody Room (The one with a dead guard and also the first save point.
Don't forget to hit the switch on the wall first.) 8159 - Louge weaphon storage locker (The thrashed bar in the 2nd floor of the
facility) 705037 - The room adjacent to the Louge (You need to use a DDK here. Once
you're inside you'll meet a researcher and use the 2 panel keys on the
plaque behind the desk. The letters on panel keys, LEO & SOL, is
actually the lock code. Try writing it on a piece of paper or on a
calculator then read it upside down.) 7248 - Computer room (Opens the gas chamber room.) 1218 - Stabilizer design room (Use this code on the panel the get the upgrade
parts for the shotgun.) 367204 - Forgot which room to use this one. (It is the room where you'll get the
parts for the stabilizer and initializer.) 0367 & 0204 - Stabilizer & Initializer Assembly Room (Use the first code in the
computer terminal & the 2nd one in the thing that looks like a
large vending machine in the corner.) 2) DDK Codes HEAD
NEWCOMER
LABORATORY
ENERGY
WATERWAY
STABILIZER
DOCTORKIRK (Notice that the letter of the DDK disk corresponds to the first letters of the
codes. So check the letters that are on the DDKs to know which codes to use.) 3) Registration Numbers Paul Baker - 58104
Mark Doyle - 57036
Dr. Kirk - 31415 (These reg. nos. are used in conjunction with the F.C. device when writing the
ID card. Paul Baker is the dead researcher in the elevator hall. Try placing the
phone in the office on hold so it will page his beeper. You'll know it's him when
you hear a beeping sound in the elevator hall, but you really don't need to do
this. As for Mark Doyle, I think he's that dead guy near the helipad gate.
Do not forget to get their finger prints.) 4) Gas Combinations RED -defeats-> GREEN
BLUE -defeats-> ORANGE
GREEN -defeats-> PURPLE (Use this in the gas chamber room. Sometimes you have to mix the gases to come up
with the right colors.) 5) Bonuses ARMY & BATTLE COSTUME - Beat the game the first time under 8 hours.
ANCIENT COSTUME - Beat the game the second time under 8 hours.